oppiissss...

hehe hittade inte på nån bra refräng(överskirft) sååå de blev som de blev..
jaha? så var snart torsdagen avklarad, jag undrar lite vad helgen har att bjuda på med tanke på att den e en hel dag längre:D göööttt
men imorgon väntar jobb, dock fredag och de borde vara ngt lugnare men nja skenet bedrar, de ska komma in en hel del tror jag men samtidigt hinner vi inte leverera in så mycket.....

på lördag ska jag göra citron paj, de ska bli nice och se hur den smakar, såg god ut på bilden, ska se med om man kan laga till nån god drink att bjuda på:P

nää ska skriva handelnota nu, ska se om ja och erik åker ida och handlar eller om vi tar de imorgon...
borde koka lite mackaroner med för finns korv utan, och med mackaroner blir det lunchlådor tills imorgon:D hehe fattar ni? ehhh?

och kubb, ingen som hade de på loppisen idag såå jag får se om jag inte bygger ett själv:D
shöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback