one moment....

IDAG e de fredag, eller nja nästan iallfall, känns som fredag ooo de e underbart!! imorgon e de midsommar, inte för att det har nån direkt betydelse för mig, har midsommar någonsin haft deT??

hursom så är jag lycklig idag, för även om jag inte får betalt för imorgon känns de underbart med en ledig fredag, helgen blir så mycket längre!! nog pratat om helger...

idag ska jag till nathalie, inget planerat nått än men det kommer bli trevligt!! hursom så ska jag nog köpa mig en riktig mixer idag tror jag, men vi får se om jag hittar nån för rätt pris.. sååå de så!

Igår red jag, skulle lagt in bild på hindret men jag sitter vid jobb datorn så en bild special kanske kommer sen..
vi hoppade väll en 60cm, kändes okey förutom att hon skulle rusa efter hindret, men vi var i hagen och det är ju lite lattjo där... men hon var duktig, visade henne hindret först för hon var lite skeptiskt till det, sedan skrittade vi och travade, föröskte få henne i form och hon var duktig stundtals även om det går föööööör fooortttt... proooo!! hursom så red vi sedan en mindre runda, hoppade två gånger och red henne ordentligt på form i sa en 20 min, sedan klättrade vi lite och avslutade rundan med skritt, bara det är en prestanda om man heter Alpina..
men jag är nöjd.. hon är duktig!

såå det ska bli roligt på hoppträningen den 2 juli. ska bli spännande och se vad hon går för...

nää nu ska jag nog göra nått aent.. :D såå shöööös på er

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Ja det är praktiskt :) Man får gjort de ganska fort ...



Kul att det gick bra med Pinnen <33

2011-06-23 | 10:56:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

kul att det gick bra när du hoppa;D

sv: Jag bygger upp lite hinder på gråsmattan så hon hoppar. dom första springer jag första och hoppar sen dom sisat ggr så springer jag bara i jämte serien och hon hoppar.

2011-06-23 | 13:21:01
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback