nytt inlägg...

alltså jag tror oturen är igång igen, den där oturen är verkligen nått som har en förmåga att hänga i sig eller hur??
igår ringde min mamma och undrade om kaninerna fått ungar för hennes Amira hade fått två ungar och sen hade hon dött... (keligt!!) hursom så har inte mina honom fått än så mamma måste ta bort de små liven idag... alltså va e det för fel? jag har två honom som ska få, hillary och my, men ingen av dom vill? my kunde jag anat att hon var tom för hon byggde ett sånt fint bo för nästan 2 veckorsedan och då brukar de tyda på skendräcktighet... och jag natar att jag har rätt..
idag skulle dom gått 33 dagar. en kanin får på 32? såå jag tror inte det blir nån matensdag för jag kan inte åka tid med bara en kull, och eftersom tilly är första gångare så är inget säkert där heller... suck!
men vi håller tummarna, Tilly går 28 dagar idag..

såå nu ska jag börja jobba tror jag... lite lugnt idag ^.^ men jag överlever, synd de inte e fredag bara:D

Kommentarer
KLara säger:

Sv: Ja han äälskar verkligen att bli ompysslad han njuter i fulla drag! Han har lagt på sig en del också, vilket inte bara är negativt :)



Usch fy fan, du som hade sån jkla otur förra året också! Och lilla Amira ... Hoppas på Tilly nu då! Men har inte Maria någon mer hona som ska få bebisar då?

2011-06-16 | 13:13:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback