nose to nose...

wzup alla, härligt väder vi har va?? regn e ju bara underbart elr?? not! men hursom ger dig mig en anledning att bryta den tråkiga vardagen och skriva ett vackert och kasnke lite längre inlägg elr??

vad ska jag börja, fredagen kom ju och den gick för fort som vanligt, fredagsmyset bestod av annanas drinkar godis och lite film i form av easy A, så jäkla rolig de e va? eller nja en stund den blir den allvarlig och sedan bra igen:D men helt okey för en fredag!! drog even igenom ett Game of thrones avsnitt som va det bästa hittills tror jag, eller nja det bästa med min favorit karaktär.. jaja... sen kom lördagen som började med underbart väder mellan 9 och halv 12 iallafall sedan försvann solen.. jag skulle ju ridit i fredags men hoppade det till lördagen så jag skulle iväg när solen sken men så ville erik ha med mig till soptippen men ett lass så jag åkte med han dit, och vi slängde skräp och det mest vidrigaste jag vart med om på länge hände, han slängde en presenning som legat i botten och när han drog bort den började det liksom myllra av skalbaggar, säkert 100 stycken!! ellenja nja kasnke mer 20 men hursom MÅNGA!! och svarta och äckliga..
I::::::::::::::::::::::::::::::::::I så här långa var dom ...

blllllääääääääääääkkkkk!! hatar skalbaggar och jag var stolt över mig själv som inte sprang iväg och skrek hysteriskt över parkeringen:D hehe för jag hade god lust!! yäääkkkk! äckliga as...

jaha men jag överlevde ju uppenbarligen för här sitter jag:D hehe, sedan kom jag ÄNTLIGEN iväg på en ridtur men min ädla springare... och det gick super!! börjar få tillbaka de rätta känslorna nu för det där, jag kan bara säga tummen upp för hon var så underbar... tänkte ta ur henne lite och tog gallop uppför första backen... vi säger alltså en 150 meter lång backe i etapper mer en ca 65 gradig vinkel..
och vi galloperade nästan ända upp, hon flåsade på en stund efteråt men förvånansvärt att det gick ned fort, vi skrittade och travade lite resten av rundan, men helt okey. hon har en liten förmåga att stanna när hon ska titta på saker men jag låter henne göra det så länge hon inte förösker vända... och hon är duktig! framsteg varje gång:D super..

jaha så kom jag hem och mamma kikade förbi en liten stund och skrev ut papper, sedan satte jag mig en liten stund för att sedan åka till nathalie:D vi handlade lite godis och ägnade sedan kvällen åt predators och shööt.. vilket var så skönt!!och trevligt som vanligt!! mycket att se framemot nu, men frågan är om jag inte ångrade dom där 8 minuterna av true blood:/ mmmmm men men nu e de gjort och vad säger man, det är verkligen en egen grej dom gjort av boken... 4 boken som e SÅÅÅ bra!! grrr eric northman:D
 men men IDAG söndag... huhu redan söndag... men det är ju inte slut än, jag och erik har vart i borås med adam och köpt golv till köket, SÅ nu har vi allt utom lister och kamin, så det är väll bara att sätta igång... yey:D

nu ska jag ut till djuren och kika till dom:D tilly går 32 dagar imorgon, det ska bli så roligt att se vad hon får:D


Kommentarer
Klara säger:

Håller tummarna för Tilly nu! Hoppas hon får 14 ungar eller nåt nu då! :) Hejja Tilly! ... XD

2011-06-19 | 17:25:55
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Smsa Låna säger:

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 | 02:30:51
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback