morning^^

godmorgon världen, eller nja för allas del sin egan vardag kasnke? vardagen ja? suck! men jag sitter på Jobbet och har minimalt lite att göra.. väntar in frukosten just nu, idag står de ridning på schemat, jag ska nog hoppa lite tänkte jag, såå jag ska se om jag kan få nån(erik) att ta lite kort:D men vi får se..
ska ju bygga hindrena först.. sedan såå blir det nog lugnt, midsommar närmar sig och på fredag e jag ledig, de känns gött men samtidigt lite ångest för jag får absolut INGET betalt för sånna dagar... huhu stackars mig!
nää frukost om 10 min, så jag säger bye så länge:P

Kommentarer
Klara säger:

Lycka till med ridningen!! :) Jag kommer gärna och tar kort nån gång när du rider ;)

2011-06-21 | 22:17:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback