keep in going...

fortfarande förkyld och efter en urdålig natts sömn bestämde jag mig för att sjukskriva mig en dag... halsen känns ngt bättre men näsan rinner och det gör asa ont att svälja...suck
inte bättre när det känns som om man har andnöd hela tiden, för näsan e tät och halsen gör ont, man liksom tar små andetag och det gör mig frustrerad... arggg hatar att vara sjuk... men ska vila mig ida....
hoppas ja e på jobbet imorgon... vill inte förklora för många dagar.. med tanke på ledigheterna som varit har de redan försvunnit en del... suck

jaja, va e en bal på slottet:D


hursom så ska jag nu koka varmt te, häva lite honung i detta och sedan ta de lugnt, det är medicinen idag...
såå shööösss på er!

Kommentarer
lina säger:

sv:jo men de klart jag kan göra;D

2011-06-09 | 07:03:35
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback