in the water....

jaha så var det lunch? denna dagen segar värre än någonsin, kasnke för att de är lite att göra(hrmm enligt vissa) men hursom så hoppas jag att e middagen kommer gå fortare...

igår när jag kom hem letade jag upp alpinas flughuva(igen) och sydda ett resårband under istället, så nu hoppas jag det sitter kvar, jag och affe cyklade ned senare och satte på henne det nämligen, jag tror ärligt hon tycker om det, men hon ser för jäkla dum ut i det:) dessutom expert på att få av sig det...

ska ta en ridtur idag, jag får se hur jag lägger upp det om jag plockar hem båda hästarna och rider hemifrån eller om jag tar sadeln på cyklen och cyklar ner... i får se:D jag ska ut iallafall.. det är bestämt!
måste ju komma igång igen nämligen:D tävling i augusti här i sexdrega och klubb/tränings tävling nu i juli.. såå vi får se hur jag tycker hon sköter sig:D

nää nu ska jag gå och käka, det blir pytt i panna idag igen, VÄLDIGT shötigt med det nu för det e tredjedagen irad men samtidigt får jag skylla mig själv för jag lagade ingen mat igår.. fastnade vid datorn närmligen men en ny novell....

Kommentarer
Alicia säger:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 | 00:06:43
Bloggadress: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback