god morgon alla...

Alltså idag e de sjuk skönt ute, så alla ni som e hemma... gå UT!! för shöven:D
dagen för mig har sett ut följande än så länge, erik e sjuk idag, vilket betyder(tuvärr) ynklighet och gnällande^^
han har åkt på samma halsproblem som jag hade i börjarn av denna månaden... vilket betyder ont i halsen nästan en vecka och feber lite då och då.. men jag gnällde inte, jag fick laga mat, städa osv... så de se! och ska jag komma hem idag och fråga om han verkligen inte orkat göra nått?? haha då går han nog i taket..

gjorde min lunchlåda imorse med, idag blir det färskpotatis med lax, med sallad och gräddfil. såå gött ska de bli och jag längtar nästan till middag:D eller njo jag längatr till middagen, för då har halva dagen och lite till gått--
jaha? vart hos min darling igår och kikade på sista avsnittet av True blood säsong 3 avsnitt 12.. grr eric e het! men så kollade vi även på första (det nya) avsnittet av true blood säsong 4 avsnitt 1! och njaaaaaaaaaaa hur ska man lägga fram det, jag kan ju lugnt säga att mitt hjärta slår ett extra slag VARJE gång som eric northman dyker upp... meeeeeeeeen he´s hot! Det var lite difust hela avsnittet för så mycket hade hänt på sååå (lite) tid, hehe eller hur man ska säga.. meeen samtidigt sååå artar det sig, slutet var bäst! synd att de tog slut bara:D
tur man e lite tönt:D

jaha? va mer? känns som om jag missat en mängd filmer just nu, bio är dyrt för den fattige.. men dom filmerna jag skulle vilja se nu e
- bad teacher
- tranformers
- paul
-super 8...
dom filmerna står just nu på listan.. MEN låt oss inte glömma HARRY POTTER sista delen av dödsrelikerna... ghaaaaaa! längtar mig sjuk! dom börjar sända den redan den 12, men den har officiel premiär den 13 juli.. sååå BARA några futtiga veckor kvar... längta! sedan har vi ju ochså KIVIKS MARKNAD den 18 juli, finns lite (mycket) att se framemot...

jaha? nää nu ska jag lägga upp en kalkyl tror jag, på min budgett:D
hörs sen my lovers

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Det är nånting med den som gör att man fortsätter läsa men det är ingen "knarkbok" XD

2011-06-29 | 10:55:31
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Se inte Bad Teacher (om du inte laddar ned den kanske), den var inte så bra...

2011-06-29 | 12:19:53
Klara säger:

Sv: hehhe, satt faktiskt lite med den igår men nja ....

2011-06-30 | 11:14:39
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback