GLASSSSSSSS....

glass hade vart fint ida,s ka fjäska med sambon min om vi inte kan köpa glass när vi åker hem, även cola till mig för jag känner av min mage.. huhu stackars mig..
antagligen för jag känner av pressen att inte ha nått jobb tror jag, samtidigt är jag stressad för jag inte söker några jobb ordentligt, så det blir en ond cirkel:/ såå magsåren uppenbarar sig ibland och jag får ont.. som sagt kasnke lite synd om mig men mest dumt igentligen att inte göra nått ordentligt...

såå varmt idag:D såååå härligt!! ska sola när jag kommer hem, och ta det lugnt, hoppas bara solen är kvar.. sedan ska jag städa lite inne tänkte jag.. är både dammigt och stökigt... och nu till helgen ska jag ta tag i mitt hobbie rum, NÅN som vill hjälpa mig?????
kramisar

Kommentarer
Nathalie säger:

Håller med - glass hade inte varit dumt! Kan ju råka bli en sådan senare :-)



Jag är alltid tillgänglig om du vill ha hjälp! Jag är ju väldigt bra på att dirigera :-P

2011-06-16 | 16:03:37
Klara säger:

Jag har också varit sugen på glass idag :)<3

2011-06-16 | 21:06:25
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Sanna säger:

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 | 13:05:37
Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback