fredags inlägg..

jaha?? så va det ÄNTLIGEN fredag
"nu är det fredagsmys"

och idag ska jag ta en ridtur bara vädret tillåter det annat blir det imorgon då man kan passa in mellan skurarna lite mer, det suger att inte ha en ridhus i närheten när det regnar!
hursom så är det fredag idag som sagt och fredagsmys står på notan, ska på eget bevåg köpa lite sen och jag har inte riktigt listat ut vad än, men just nu lutar det åt godis och dricka bara, men man får se kasnke förvånar jag mig själv och köper nått ätbart, ska iförsig göra cupcakes men vi får se:O

imorgon ska jag till nathalie:D och vi får se vad som ska planeras... men de blir kasnke nån film??
såå shöös på er och jag frå se hur uppdateringen blir men det ska nog lösa sig..

Kommentarer
lina säger:

hoppas du får det kul hos Nathalie;D

2011-06-17 | 22:11:24
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Kan du inte lägga ut bilder på cupcakesen? :)<3

2011-06-17 | 22:44:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback