alltså den 22 juni??

jo de e det idag, kan ni fatta att det redan är 22 juni?? snart e de juli, jag måste säga att dessa månader som varit har gått i en rasande fart?? varför ?? det har inte hänt nått så mer än att man jobbat? såå jag antar att livet kasnke flyter på?? eller nja inte men ändå..
hursom så sitter jag på jobbet och det har varit dött idag?? jag har spelat majohng eller hur de stavas och låt mig säga så här, jag e kung på det nu, efter dryga 3h blir man dock trött på det:D hehe
men hursom så hoppas jag att UPS kommer snart, sååå nått händer. IMORGON vill jag gå tidiigt och jag tror inte de e några problem, dom hade nog inte saknat mig idag om man säger så..

JAG VILL TILL REAN PÅ HÖÖKS... men det får lugna såg tuvärr... pengarna måste sparas och det är kivik.. och så vidare..

nää om jag skulle sova en stund till??

haha nej bara skoha, igår gjorde jag ett hinder med en bom, i grå vitt.. bilder kommer, men efetrsom de drog ut på tiden och jag valde att måla dom så fick de stå till idag... ska rida idag då alltså:)

nää nu kom dhl så nu ska jag jobba... eller nja en kvart eller nått, lol!

Kommentarer
Sara säger:

gå in och rösta på min egen designade klänning!

skriv bara in siffrorna/bokstäverna i rutan och sen rösta.

Gör det så är du jättegullig! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=Hr82C3qzZBo1nRHZYcFlkIgI95bpRHlYwgPwX4kw3Okfdp4zH9Yp#GalleryOCH

2011-06-22 | 11:43:17
jessika säger:

fin blogg =)

2011-06-22 | 12:02:39
Bloggadress: http://jeskarppinen.blogg.se/
Klara säger:

Vad tråkigt att inte ha något att göra på jobbet! Det måste kännas lite drygt ....

2011-06-22 | 19:41:21
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback