snörvel....wtf??

förkyld, igår kväll blev jag plötsligt tät i en näsborre,.... är fortfarande tät men i andra näsborren... ?? så det blev en natt som jag sov väldigt dåligt på och som i sin tur reculterade att jag vaknade klockan 7?? tilloch med innan... men jag tror jag halvslumrade till... så klockan 7??? vilket då innefattade att att jag klev upp och gjorde te med honung, gick på toaletten och tvättade mig sedan i ansiktet.... såg ned på min navel percing och bestämde mig för att byta den, tog ur den och skulle lägga den i hyllan MISSAR så den landar i toaletten.... jag stog länge och stirrade på den, ÄCKLAD bestämde jag mig för att inte spola den 150kr klenoden utan plockade upp den, ja menar de va ju bara vatten i toaletten intalade jag mig.... har tvättat händerna tre gånger, sköljde av persingen för att koka den, vad gör jag?? jo jag tappar den kula som sitter på, den som man skruvar loss innan man trär igenom den... rakt ner i vasken.... sååå min morgon har inte börjat så värst bra   och sitter nu lite så där knäppt och stirrar på min hand som om nått ska börja växa på den.... ska ta en dusch om en stund med... uuschaa.. hursom hoppas jag eran natt varit bättre.... shööööss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha shit - visste att du har bakteriefobi men inte så illa!!

Det är inte så farligt att stoppa ned handen i toaltten - det har nog de flesta behövt göra! Och jag tror nog att tvätta händerna en gång räcker... :-) Sedan sitter smutsen bara i huvudet tror jag...

Anyways - hoppas din dag blir bättre! Du kan ju alltid komma hit så tar jag hand om dig! :-P

2011-07-22 | 12:18:53
Klara säger:

Vilken morgon! Du verkar ha gjort ganska många "Klaror" redan ;) Hoppas du får en bra dag ialla fall!!!

2011-07-23 | 10:50:36
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

tråkig början på dagen....

sv: ja det åskade bara på eftermiddan hoss oss men det har vartnkvaft;D

2011-07-23 | 22:14:56
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback