sholahopp..

hej håå... stonka på... har precis klämt i mig en mastig kantarell omelett:D mumsigt värree va de och jag tryckte verkligen i mig de sista för de va så lite kvar:D och såå mumsigt med:D
såå nu är jag äckligt mätt, har avslutat doctor quinn säsong ett idag, den andra ska jag börja på imorgon, mycket bra serie faktiskt...

jaha? va mer? ska väll göra ett semester inlägg från kivik med.. :D men nu ska jag plocka undan lite och skriva en handelnota till kvällshandlingen:D såå får vi se hur snart vi åker för det ska bli lite true blood med ikväll:D kanske ska jag slänga med cykeln när vi handlar så kan erik åka hem och jag cykla till natta:D vi får se, kasnke löser det sig och jag slipper cykla. just nu e jag inge sugen för ja e så slö.. kasnke för att jag började morgonen med att plocka svamp? jaja

plocka undan och sedan invänta erik:D

Kommentarer
lina säger:

det var länge sedan;D

sv: ja det måste vara ett väldigt stort ombyte;D

2011-07-21 | 15:09:51
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Tack :) Ja att "bygga upp" berättelsen på händelser som man sedan arbetar ut är en bra metod! Berätteösen blir väldigt fyllig och får ett atomatiskt djup. Jag tycker inte jag är så bra på de men jag hoppas att de kommer ;)

2011-07-21 | 16:58:58
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback