lite roligt att veta kanske:D

Vad är man rädd för om man har trypanofobi?: Sprutor.
Vad är man rädd för om man har pantofobi?: Allt.
Vad är man rädd för om man har anuptafobi?: Att vara singel.
Vad är man rädd för om man har dikefobi?: Rättvisa
Vad är man rädd för om man har neofobi?: Allt nytt.
Vad är man rädd för om man har sophofobi?: Att lära sig saker.
Vad är man rädd för om man har aurofobi?: Guld.
Vad är man rädd för om man har caligynefobi?: Snygga tjejer.
Vad är man rädd för om man har hippopotomonstrosesquippedaliofobi?: Långa ord.
Vad är man rädd för om man har fobofobi?: Fobier.
Vad är man rädd för om man har ephebifobi?: Tonåringar.
Vad är man rädd för om man har somnifobi?: Att sova.
Vad är man rädd för om man har socerafobi?: Svärföräldrar.
Vad är man rädd för om man har allodoxafobi?: Åsikter.
Vad är man rädd för om man har genufobi?: Knän.
Vad är man rädd för om man har geliofobi?: Skratt.
Vad är man rädd för om man har anemofobi?: Luft.
Vad är man rädd för om man har erytrofobi?: Färgen röd.
Vad är man rädd för om man har ailurofobi?: Katter.
Vad är man rädd för om man har araskevithekatriafobi?: Fredag den trettonde.


kan man verkligen ha fobi för långa ord?? hursom så diggar jag nog mest fobi mot tonåringar,att lära sig saker och att vara singel:D snacka om knäppa fobier, sen att snygga tjejer luft och svärföräldrar ochså är på snudden till weird gör inte saken bättre, finns de verkligen människor som har fobi mot detta? och vem kommer på namnen till fobin???
hippopotomonstrosesquippedaliofobi exempelvis detta namnen, jag kan knappt utala det? och ännu mindre den som har fobi för långa ord:D tänk att inte kunna säga namnen på sig egna fobi utan att må dåligt, så jäkla lustigt. tacka vet jag skalbaggar, inte för att jag vet fobin för det, men jag kan nog komma på det,. typ skalbaggefobi....
bra namn va??

nää sitter och halvsover känns de som, såå slö idag. dock är ordningen återställd lite för micke är tillbaka från semestern, ni vet micke?? han som kör lastbil här.. :D he´s the man:D
solbränd är han ochså, grr jag som verkligen försökt få färg:D

Kommentarer
Klara säger:

Jag har trypanofobi och ormfobi :)

2011-07-12 | 19:34:03
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback