jaha? onsdag...

IMORGON ska jag se harry potter sista filmen:D ÄNTLIGEN!!! eller nja kasnke inte änligen för då är ju allt slut! men de lär ju bli snyftigt värre.... lär ju lipa en hel del.. :D

vad ska jag skriva om igentligen:D :P
känner att idag kommer jag kanske hinna med mig själv, ska baka, JO IDAG ska jag baka:D och ta det lugnt, hoppas jag iallafall:D har ju alla djuren men sen ska jag baka:D ska slänga ihop degen innan jag går ut så kan jag förena nytta med nöje eller hur man säger, så e degen färdig när jag kopmmer in..

det blir sockerbullar, får se om jag kan svälja eriks gnäll och göra kanelbullar med, men njaaaa jag får se:D sockerbullar ska de bli, och rimbobullar kanske:D
sugen på bullar:D

jaha? va mer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback