hej håå...

så va de söndag, skönt väder heeela helgen förutom igår kväll då jag såklart skulle ha turen att cykla:D men nja det löste sig, eller hur gick det för dig natta?
hursom så ska jag ut och sola lite nu, med ljudbok i öronen och kanske nanan en stund, har sovit såå länge hela helgen, men inatt sov jag dåligt, det har sina orsaker... suck
men hursom så känner jag mig slö i huvudet, hoppas ridturen fixar det sen:D

såå jag säger god forsättning på helgen och för alla er som jobbar imorgon(ironi ALLA) ha en kul vecka, och ni som har semester, hoppas nu får mycket regn,, och inte kan sova och lääängtar sjukt mycket tillbaka till jobbet:D
näää bara skoja, hoppas vädret är bäst, nog ska gudarna veta att jag vill ha sov nästa vecka iallafall:D
shöös

Kommentarer
Nathalie säger:

Det gick finfint! Hade världens tur för bara någon minut efter att jag kommit hem började det vräka ned ute, så jag kände mig rätt nöjd! :-)

2011-07-10 | 21:44:11
Sara säger:

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 | 14:50:11
Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback