drömmarnas land...

gisses va sent de blev inatt:d men nja jag hade ju sällskap så jag får säga att de gick över förväntan och jag degade inte ihop förän jag kom hem, typ tänkte att sova och så somnade jga:D skönt!

hursom såå ska jag iväg till hästarna nu, ska nämligen stänga lite och släppa över dom i ny hage, det kommer dom nog tycka e bra, för där dom går nu är de glest mellan grässtråna, men så som dom ser ut gör de inget(tunnor) men nja idag får dom mer bete iallafall:D hehe

jaha?? ska ta lite kort när dom brallar... så kommer det ett kort inlägg lite senare:D

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Ja han kräver ett tydligt samarbete mellan ben och hand vilket jag tycker jag har men antagligen inte tillräckligt och ända sättet man kan bli bättre på de är ju träning för både mig och Alladin :) Kramis ...

2011-07-02 | 16:44:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Smsa Låna säger:

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 | 01:30:42
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback