dags att bryta tystnaden?=?

hej hå. hur står det till i den svenska högsommaren? inte fan känner jag av nån sommar när det är 13 grader kallt och regn när man vaknar, men jag antar att vädret kanske kommer? önskar att det blir riktigt varmt och skönt:D

annar så skulle jag vilja säga några ord om norge bombningen och skjutningen..

fy fan?? sammanfattar det de mesta? VILKEN IDIOT!!
jaja vart är världen påväg right??

hursom så ska jag tänka på er idag klockan 12, det ska hållas en tyst minut då, så ni vet!

helgen har förövrigt vart lugn, var och provfiskade kräftor igår, tre burar=1kräfta... sååå det blir nog inget fiske--- tuvärr``
men vad ska man göra??

jaja, kramisar till er alla

Kommentarer
lina säger:

Tycker med att det är idiotiskt att bomba och skjuta ihjäl folk...



Du får ju läsa min lilla blogg med¨xD ;);););)

2011-07-26 | 22:43:46
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback