att bygga en bana....

det är gasnka svårt faktiskt:D särkilt om man ska få ihop kurvor och dessutom för en nybörjarhäst som gärna vill se på allt annat än dit ryttaren vill:D (alpina) hursom så fick jag och debban ihop en bana igår, får se va mamma säger om den idag men jag tror det blir bra!

så idag när jag kommer hem ska jag äta snabbt och sedan tvätta alpinas man och svans, sedan ryckta henne ordentligt och göra henne ironding för ridturen genom sexdrega.. ska bli intressant för förra gången ramlade jag av:D haha
eller haha?? nu skrattar jag åt det, då var det inte roligt...
men jag är helt säker på att det går vägen. skulle tippa att det tar en trekvart ned till paddocken hemifrån...

snart kommer ups och ska hämta lådorna, sen åker jag hem:D eller nja inte hem, först till furulunds och kasnke ett litet stopp på hemmakväll:D SEN maxi och sen erik, sen hem:D såå okey inte hem än på en stund men nästan:D

i helgen händer det nog inte mycket tror jag, men vi får se. kasnke blir det att jag hittar på nått äventyr, är ganska bra på det, synd det ska regna hela helgen bara, får väll hitta på nått? film kanske och rida A när det håller upp... :D

såå shösss och god fortsättning på fredagen och helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback