where the water meets the skye..

jaha vaknade 10! shitt väldigt sent i mitt tycke, men nja! idag ska det bli en lugn dag har jag bestämt, då jag är små trött och dessutom pengalös tills imorgon.

dock har jag lite planerat, och det är
-skriva handelnota
-ta en sväng med hundarna
-plocka undan här hemma

ska se om jag får tummen ut att göra nått av dessa, alltså tro inte att jag missunnar hundrana deras aktivitet, för affe är ute med mig kroniskt när jag är ute på gården, och han njuter av det. Wilmer tycker dock om promenaderna, men samtidigt älskar han mina lekar här inne med, och när man har närmare 60 kvadratmeter vardagsrum så är de mesta möjligt right? hihi

ska även kika upp lite recept till fredag då jag ska köra en tre rätters hos mig för erik debbie och martin:D ska bli mys! FICK även de rosetter jag beställde prov på igår och dom är sååå fina! ska be om en brochyr med de olika färgkombitationerna, jag har bestämt mig för en men vi får se vad dom säger på styrelsemötet, detta är ju liksom en egen grej jag tagit tag i för jag själv ÄR så trött på de vanliga tråkiga rosetterna!
jaja, men jag skriver lite senare, ska nog slänga mig i dushen som jag inte orkade igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback