we go way back..

hej håå, trött idag, kanske för jag gått och lagt mig mycket senare än vanligt denna helgen, känns halt motiverande att gå upp klockan 6 imorgon. HAde en underbar dröm imorse. ska förklara lite. TROR jag känner igen det lite från en bok, och inte bara vissa delaljer utan en hel del.

Började med att jag var med en massa människor, och jag visste att dom inte var som mig utan mycket mycket starkare. Inte vampyr starka men starka, och dom vaktade mig. För jag var speciell för dom. det blev skymning och det drog ihop sig för nått, jag bar på en ring. och ringen hörde ihop med mig. Så en av killarna i gruppen gick iväg med mig så jag fick gömma mig, för nått skulle hända och jag visste inte riktigt vad. Hursom så gömde jag mig och mina "vänner" skulle leda iväg "fienden" från mig, hursom så såg jag en flock med vargar jaga efter dom och planen fungerade. så jag började ta mig hemmåt, (hos mina föräldrar) jag gömde mig i stallet där och plötsligt kom "fienden" jag tog på mig ringen och blev osynlig. och tog mig ur stallet där det nu var en massa människor(vargar) som jag visste var min fiende. Dom märkte att jag tog mig ut och började jaga mig och då flög jag:D det var helt underbart, dock kanske inte så graciöst för jag liksom flacksade med armarna, så flög jag över mammas och pappas gård bort från fienden, och jag landade bland mina "vänner" och gjord emig synlig igen. Dom var inte så glada på mig av nån anledning och jag frågade efter nån (Cale) dom svarade mig att han sökte skydd nu under dagen(det hade blivit morgon) och jag blev orolig

och då såklart vaknade jag. VAd tycker ni om detta? värkar skit coolt va? drömmar där man flyger är awsome:D
och det är konstigt att man kan drömma om en mängd människor som man inte känner igen alls, men ändå finns det ett ansikte på varje människa. och i denna drömmen handlade det om famnskiftare, varulvar! men vad var jag? eftersom jag inte kunde förvandla mig men uppenbarligen kunde jag flyga. dessutom så flög jag som människa för jag minns tydligt att jag flaxade med mina armar och jag KÄMPADE vergligen för att komma uppåt, som om jag inte flugit innan men anade att jag hade den innom mig. dessutom så kan man undra vem Cale är, han utalas ""käle"". och varför var jag så viktig för dom trotts att jag inte var som dom? mysterier! men jag diggar sånna här drömmar.  jaja, hoppas på en fortsättning om inte får jag skriva en novell om det, för lätt att det finns en helt underbar historia att få fram av detta:D MED mig i huvudrollen:D

har ni haft några fina drömmar? vad tycker ni om min?

Kommentarer
Nathalie säger:

Låter som en blandning av Sagan om ringen och Twilight! :-P

Haha älskar drömmar där man flyger genom att flaxa på armarna - det gör jag också ibland - jäkligt weird!

2011-01-23 | 11:43:18
Klara säger:

Absolut :D Tänkte säga de samma som Nathalie, en blandning mellan Sagan om ringen och twilight, drömmar kan vara jättekonstiga! Men vem vet det kan ju bli en riktig bestseller (eller hur de nu stavas)!



2011-01-23 | 11:54:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus säger:

Cool dröm! Själv har ju inte så häftiga drömmar utan ganska mycket mardrömmar just nu :(



Tack för din kommentar! Jag ska försöka att få till fler bilder på klänningen men det har glömts bort i all vardagstid!



Jag är utbildad sömmerska och älskar att sy, men tyvärr har jag inte så mycket tid nu med en liten kille som styr och ställer ens dagar!



Underbart att rida! Jag har haft några hästar i mina yngre dagar och det är något jag saknar massor, men tiden finns inte till det heller och inte ekonomin heller för den delen. Jag nöjer mig med att min dotter får skutta omkring en gång i veckan på ridskolan! Hennes tur att få uppleva dessa underbara djur!



Ha en fin dag!

2011-01-23 | 16:13:34
Bloggadress: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback