udda saker..

igår bloggade inte jag:O helt unbelivable... hehe nja igentligen inte, morgonen på jobbet var lugn så det funderar mig att jag inte bloggade:D men hursom så åkte jag till gumman på kvällen och AVNJÖT choklad och frukt i stora lass. det var hundra årsedan och såå göttt:D mys med gumman med, dock har jag inte riktigt laddat batterierna på dig än nathalie så det blir fler gånger SNART! som sagt partners i arbetslösheten.. lol

idag ska jag klättra på taket här hemma, på carporten? heter det så?? hursom så finns den en del snö där så jag ska klättra lite, det regnar ju ute. eller nja för en liten stundsedan:D nää nu ska jag dra påmig mer kläder och springa ut strax. hörs sen:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Be careful!

Ja det var mysigt - och väldigt skönt att träffas, men som du sade - inte tillräckligt! Går fortfarande på sparenergi, så vi får se till att ses snart igen! Love you!

Puss

2011-01-08 | 11:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback