tisdag zzzzZZZzzzz

asså den här veckan alltså, men idag händer det saker tror jag:D ska iallafall ner i stallet och mocka lite, och små greja lite där. sedan ska man väll små pula lite inne. har ju ett stort hus. sedan får jag se vad klockan blir...undrar om det blir jobb imorgon eller inte? hmm

den 18 idag? och jag tycker denna månaden har gått ganksa fort, iallfall under omständigheterna att man knappt kan vänta tills man får pengar på kontot igen? ja menar jag har vart pank hela månaden nästan. huhu
lätt bio när jag får pengar!!! bio is the shitt, iallafall med rätt sällskap.. som jag inte kommer få behålla så länge till. För hon ger sig av på ytterligare en tripp den 27. jag får helt enkelt knyta fast henne eller hur? hmm

nää om jag ska ta tag i dagen så den går igång, sov ju en hel timma längre idag, eller nja sov och sov, vaknade 9 men låg och drog mig. inte nått jag brukar men hundarna sov så jag tyckte det var skönt.

jaja have a nice dag:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha ja det får du göra! Bara du knyter fast mig på rätt plats och förser mig med underhållning! :-P

Men du får se det positivt - jag blir ju inte borta så länge den här gången! Du får hålla ut tills maj! Btw - skaffa skype så kan vi kanske tjöta lite när jag är borta!

Och när skall vi leka - börjar få ångest nu igen...vi måste ju hinna med minst en gång innan jag åker!

2011-01-18 | 12:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback