this is way over my....

haha jag fick ett gott skratt på tvn häromdagen, dom toppade nått under 2010:D och det roliga var att det var detta.. antagligen mest oväntade saker som kan hända:D titta på hela btw och garva ihjäl er för det gjorde jag:D


kollade ¨på another cinderella story igår:D det är såå bra, iallfall tyckte jag det, en riktig anneli film:D och jag diggar hur dom dansar:D way cooler than me:D typ hundra gånger coolare:D lol
hursom ska jag se om jag kan runda av med ytterligare en film idag, men vi får se:D
erik är ute och jag har precis kommit in,ska plocka undan lite och damsuga, ska ochså hänga upp lite tvätt och starta en ny... imorgon väntar jobb. ska bli intressant:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha hilarious! Och som sagt - ganska oväntat att han helt plötsligt dyker upp! Den där killen har gjort ganska mycket - såg en annan av hans mimningsvideor för ett tag sedan som också var rätt rolig - var nog en Katy Perry låt...

2011-01-09 | 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback