this is my song...

fått medelande från bloggerskor som vill att jag besöker deras sidor och är med i "dagensblogg" och jag kan göra det men inte om dom inte skriver nått annat också, jag menar hur kul är det när man skriver om dagen och liksom vill få credit för det man skrivit och så skickar dom bara ett opersonligt medelande? right? så nej jag tycker inte det är roligt, heller få och personliga medelande än hundra och opersonliga...

Erik och jag åkte till stan med Adam innan och köpte GODIS:D yey hemmakvälls godis yummie! så nu är godistarmen mättad kan man säga och det finns kvar... wiihiii

fredagsmys blev det i stora lass... ska gå och lägga mig nu och lägger ut en låt som jag fastnat för:D

Kommentarer
Klara säger:

Håller med, eller så skriver dom "hej vilken fin blogg du har" Också har dom liksom skrivit samma sak till typ 10 stycken för att dom vill ha lite trafik till sin blogg ... man blir bara irreterad ...

2011-01-15 | 11:47:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback