talking...

okey har hjälpt mamma lite med hennes kaniner, tvättat tassarna och klipps klorna. dom ska på utställning förstår ni. vart i svenljunga en kortis med mamma och handlat, eller nja hon handlade. jag tänk sprungit in till pampolina men jag struntade i det. det är galet halt utanför man liksom glider fast man står still..

erik är på kurs idag så jag är fortfarande själv(skönt) hihi ska väll göra lite kvällsmat tänkte jag. dessutom SUGER godistarmen allvarligt, så jag tror det är dags att börja med lite socker minskning. blev en del i helgen och jag tror det sätter sina spår, kroppen vill ha mer mer mer.. men nope jag vägrar. även fast det ligger två chokladbollar i kylen. hmm

vatten och macka:D mums (not) hehe
jaha? imorgon af och det suger mitt på dagen, ja menar det borde typ vara förbjudet att lägga det MITT på dagen, det förstör det mesta, men nja man hinner kasnke med en del på morgonen men ändå. suck

alpina gick utan täcke idag, det var så skönt för henne så jag tänkte att en stund kan ju kvitta. hon är ganska hopplös att få på täcke sen bara, fick ju jaga en henne en stund. skönt att man vant dom vid att få godis så hon kom till en direkt. men visar man henne täcket fattar hon direkt.. gisses

Affe i vinterskrud... yey ser ni gruset. wooow inte igår man såg grus:D
btw beställde dessa idag, men säg INGET till erik. han ville inte jag skulle göra det men dom är SÅ fina..
Visst är det fint, kommer bli SÅ bra här i sängen. ja menar underbart:D inte dyrt heller för er som undrar 150 kr sett på engelsons. SÅ ta för er, finns ett där de bruna rutorna är lila med:D super mys:D

Kommentarer
Klara säger:

Tzatziki är så himla göött love it :D Fint påslakan de kommer att bli toppen ;D Jasså utställning, låter roligt ;)

2011-01-18 | 17:50:35
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback