suttit och...

surfat lite på youtube, alltså en del (fanmade) trailers är för roliga alltså.. att dom sitter och läggr ner tid på skit, men jag får ju mig ett gott skratt.
satt och kikade på en hel del trailers och försökte hitta trailern till breaking dawn part 1, dne har inte släppt än om ni vill veta. men det var för roligt när det stog
-i hate edward! fasiken det var verkligen det roligaste hittils. fucking retard! lol tur man får sig ett gott skratt ändå, precis som igår när jag såg med erik the scorpion king, tvåan. nått mer hette den men den var värdelös, DOCK fanns det ljusglimtar i form av
Simon quarterman 


jag lovar att HAN lyfte hela filmen, yummie:P jaja kikat lite efter recept idag med, ska hedra kvällen med chokladbollar tänkte jag. det brukar alltid sitta fint i kistan:D jaja nää ska ut till djuren snabbt med, dom ska kollas till och alpina ska få ett tortt täcke tänkte jag:D såå jag säger shao såå länge


Kommentarer
Klara säger:

Nä honom har du nog fått om bakfoten!

2011-01-06 | 23:26:16
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback