städning..

det är som att städa i en skog här hemma, man liksom springer mellan alla rummen och små plockar, man tar en grej in till tv rummet och små pular där, bär tillbaka nått till köket och så är man där, man får inte nån ordning på det. men emn imorgon blir det ett äventyr att damsuga och skura golven. så ja ska snart till svenljunga till min darling, ska bli så trevligt så. ska fixa frillan lite och försöka se lite piggare ut, jag lovar att MAN ser på mig när jag är trött, jag har påsar över och under ögonen, det ser lite ut som om jag fått en allergisk reaktion. det blir ju bättre under dagen men fasiken? man ser ut som skit..

men men ska leta upp lite av de där pantburkarna, har ju en del och så kan de bli skönt att bli av med dom här hemma. jaja
lade på ny lack före jag städade, suck nu ser dom ut som vanligt igen. Jag är ingen finger person, jag måste vara så otroligt klumpig när det gäller naglarna. fick ont i tummen igår med, nagel ni vet som jag (lagade) så jag klippte av den idag och filade ner den.  såå nu har jag ingen tumnagel. suck men nja jag kan ju exprimentera lite.
hursom så ska jag dra mig nu, så ha en fortsatt bra dag alla...

Kommentarer
Klara säger:

Wohoo städning så skojjigt^^ not! Du kan få städa mitt rum med om du vill =)

2011-01-19 | 16:21:26
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Alexandra säger:

ja listor är bra att göra :D

2011-01-19 | 20:51:33
Bloggadress: http://alexandrareichert.blogg.se/
Jenny säger:

Vad stor han är och jätte fin! Han kommer nog att bli en riktig bjässe sen.

Han börjar väl sakta komma in i könsmognad nu?

2011-01-20 | 08:28:05
Bloggadress: http://jennythoren.blogg.se/
Jenny säger:

Ja jo men visst är det så att personen har tagit åt sig. Roligt att du gillar min blogg =)



Det kan ju finnas olika orsaker till detta med bitandet,t. Men eftersom du hade haft rottis innan och så, så antar jag att man kan utesluta understimulans. Det kan ju också bero på den fysiska könsmognad han är inne i... sen beror det ju lite på när han gör det.. om han gör det när han är ensam hemma, eller när ni är hemma.

Ozzy bet på saker innan när han var ensam hemma, vilket berodde på att ju närmre vi kom honom och desto mer han såg oss som ledare så ville inte han bli lämnad av flocken.

Han har varit ganska sprallig ända sen han var liten, är väldigt mycket motor i honom och han älskar att jobba. Han har varit otroligt social och älskar varenda människa. Det som var lite jobbigt ett tag var att han gnällde efter andra hundar.. men han har aldrig gjort utfall eller liknande. Vi tränar ju honom varje dag och har fått upp såpass ledarskap nu att det mesta är borta.. är så svårt att beskriva allt.



Sen det med att han inte är lik den andre är ju ganska vanligt så eftersom det är olika individer.. vissa är lugna medans andra är mer stolliga =)

2011-01-20 | 10:02:02
Bloggadress: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback