som venus och mars...

som olika stjärnor...

kan man fungera ihop även om man har olika intressen? hörde på radion innan eller när de var, kanske spotifie eller tvn.. hursom så hörde jag om nån sån där dejtingsida som matchade människor, man skulle fylla i nått formulära och så matchade dom människor? men blir man lyckligare om man har samma intressen? räcker det inte med att man delar nått? måste man vara så lika som möjligt för att matcha varandra? jag vet inte, kasnke skulle man kolla upp det här hemma ^^ för helt ärligt?

nää ska inte gå in på det samtalsämnet, jag ska nämligen gå och lägga mig nu. Ja ää inte bitter, bara små irriterad.. okey förbannad.. men som sagt jag ska gå och lägga mig nu och sova... lalalalalalalala


dröm sött mina vänner.. hoppas ni får en trevlig god natts sömn. och drömmer om det ni önskar... jag vet vad jag vill drömma om, och jag säger bara trueblood:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback