sleten...

tror jag får ett fall av nån manlig sjudom snart? huvudvärk och frossa... huvudvärken håller dock i sig hela tiden. shitt ska dra mig till sängen nu och köpa mer treo imorgon. måste jobba. vem har råd att vara sjuk???? hursom så gled jag nästan av vägen idag... ni vet så har jag en liten backe upp mot huset? och jo där kom jag inte upp i dag så jag började glida bakåt och tillslut liksom gled jag in i snövallen.. och körde fast.... inte så kul att glida bakåt i mörket samtidigt som man föröker bromsa... not fun at all..
 men erik hämtade traktorn så jag kom upp, vet inte om jag tycker om denna isahalkan... den är inte rolig alls faktiskt...  men jag mår bra... erik blev såååklart sur för jag haft för liiiite fart som han sa från början, det lustiga var att vi kom loss när jag kört (fast) och då skulle han köra upp den,,, men nej han kunde inte heller. antagligen är jag inte den ända som inte kan köra? hmm men det lär han aldrig erkänna, han sa att han hade för dåligt emd fart ochså... men han kunde ju backat längre right? karlar... och det lustiga är att MAN blir ju på sååå bra humör när han blir sur på en det första han blir när man åker hem... och SÅ klart ska man vara på klanderfritt humör resten av kvällen? ha... ha... ha.... fan va glad man blir... not


nu ska jag ta en treo som sagt och bara njuta av att sova.... ska hämta in wilmer fört, ska bara överleva gårdplanen. ska defentivt plocka fram skriskorna..... för jag lovar att jag kan åka hela vägen härifrån ända ut till vägen... som sagt GALET HALT.....

Kommentarer
Klara säger:

Oj gubbasjuka låter inte bra .. heheh :D

2011-01-11 | 18:20:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback