såå nu är det bytt...

bytte mitt träns idag, skönt att det är gjort nu, det blev dock lite dyrare med det nya. för jag bytte träns helt, tog alltså inget träns av samma modell...
tyckte lädret kändes lika stelt på det nya, så jag bytte. ttur jag fick presentkort av erik i julklapp:D nu ska jag bara köpa ett täcke med:D yey
detta är det gamla..

detta är det nya:D

Fast jag tog ett svart istället. detta på bilden är brunt. MYCKET skönare i lädret, dessutom eco läder..

nöjd, så nu ska det nya puttsas upp. men jag orkar nog inte göra det idag. ska ut nu och vandra lite med hundarna tänkte jag, får se hur långt jag vågar gå i mörkret. dessutom ska det ju börja snöa säger dom? men än så länge ser jag inget, men dimmbankar slog ner över stan vilket tyder på väderändring.. så vi får se om det ska komma så mycket snö som dom säger. jag hoppas INTE. lite går bra så all den smuttsiga snön försvinner. det är ändå magiskt med snö, det är som en annan värld utomhus:D mys

DESSUTOM har jag städat ut julen idag, Affe sprang i grannen och jag lovvar han hade mer grannbarr på sig än vad det var kvar på granen. så den är utslängd och jag plockade bort nästan allt ner i dom lådorna som stof nere, så allt är upppburet. Fick gjort en del idag ändå, förutom att ha tvättat kaninskålarna, men det finns ju en dag imorgon med... hmm

btw bilderna tagna från hööks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback