öm i musklerna..

ni vet väll vad som botar en öm rygg och stela armar? jo en bockande häst, det är sant!! man kan liksom inte fokusera sig på att ha ont när man har en galen häst! nu är det inte alpina jag pratar om utan syrrans galning. men som sagt jag får se om man vågar ge sig ut idag, det är ju så där lagom halt ute. Det finns ju olika isar har jag kommit fram till, man har ju den där isiga kalla isen som är satans hal, sen har man den där isen som det kommit regn på som blir så där lent hal, den lena isen är farligast för man kan liksom bara ramla omkull. inte så kul när man går med en hund i famnen. HAR inte ramlat än som tur är. men är fortfarand eöm i musklerna:D antagligen efter ishackandet igår. uscha...

ska ringa mamma sedan och höra hur vägarna ser ut hemma, för piaff krånglar gämt när man ska rida av gårdsplanen, och inte så kul om det är halt samtiidgt. suck

jaja, vad ska man göra? har iallfall tänkt fixa mina naglar idag, ska skrubba dom fina och göra en manikyr på dom. sedan ska jag se om jag orkar måla dom eller om jag bara lackar. men man får se, det är viktigt att dom är fina för då vill man inte pilla för mycket med dom.

jaja, hoppas alla får en bra morgon

Kommentarer
Jenny säger:

Hej! Han väger någonstans mellan 43-45, har inte vägt honom på ett tag och har även försökt hålla ner vikten lite på honom =) Han är snart 19 månader, går igenom den "roligaste" könsmognaden nu haha, smällar man får ta =)



Kollade efter bilder på din voove, men hittade inga =( Hur är han, är han lugn och så?

2011-01-17 | 14:29:49
Bloggadress: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback