okey första filmen...

jag ser ut som en öken i ansiktet, ska ta en dusch och peala lite:D sedan ska jag smörja in mig, man känner sig asa ofräsch när man är torr i ansiktet, vilken jag är rätt ofta då min hud inte fungerar som den ska, och använder jag fel salva så får jag finnar istället.. suck

jaja fredag idag och jag har funderat på videomiw(hemmakväll) nu i ett par dagar, är så satans sugen på godis. men det är ju fredag idag:D yey så då får jag köpa lite fredagsmys. ska ranka lite filmer som jag dragit igenom. och ni får väll dömma mig hur ni vill, men jag diggar sånna här filmer:D inte gämt men ibland

titeln är var det är, förutom nån riktig prinsessa då:D klassisk askungen saga och som slutar lyckligt, därav att jag gillar den:D en Dans film, inte så mycket sång men dessto mer dans. Som sagt jag diggar den. Om jag får dömma då så får den en 4 av 5..... mycket sevärd om man gillar sånna filmer.

en väldigt kass film, den håller ingen röd tråd och var en plåga att titta på. lite som en askungesaga förutom den dumma styvmamman och systern, istället har dom ersatt dom men en pappa som inte låter sin dotter dejta. suck
hursom så är den INTE sevärd, kassa skådespelare, inte några snygga killar... inte nått
En 1 av 5... kass

Camp rock, en klart sevärd film men en del helt okey låtar. Ngt pinsam ibland vilket jag hatar, men nja
handlar om en tjej som åker till detta läger, eftersom hon är lite av en loser hemma ljuger hon att hennes mamma är en typ av kändis i kina, vilket ger henne uppmärksamhet och "vänner" men vi alla vet ju att ljuga straffar sig på slutet eller? men den slutar riktigt fint!
en 4 av 5... Se den:D


tvåan, och jag brukar ofta hata tvåan för den är liksom förstörd, men jag kikade på den ändå:D och helt okey. inte lika bra som ettan för i tvåan sjöng dom HELA tiden nästan, men en fin röd tråd som håller hela vägen. Ögongodis och kärlek:D ingen direkt favorit låt i denna men helt okey ändå, lyckligt slut.
3 av 5...


handlar om en prinsessa(ingen förvåning där) hon flyttas från sitt hem för att skyddas av onda snubbar.. lol hamnar hos en fiskefamilj(mer förklaring i filmen) men där ska hon gå i skolan. ja ni kan ju tänka er. en prinsessa i en skola..
okey varför jag laddade ned denna är en fråga, den är liksom INTE alls min stil, och jo det är en disney men nej inte det jag brukar se på. men jag kikade på den och nja, sevärd och delvis rolig. MEN mest pinsam och jobbig. jag ger den ändå en 3 av 5. mycket fina klänningar:D men inget ögongodis...

där har ni de filmer jag gått igenom de senaste dagarna:D  Hoppas ni får en fortsat trevlig dag, jag ska defenitivt försöka, men som sagt det är en del att göra. undra om jag skulle vänta med att handla tills darling kommer. ska nog göra en ny header med tänkte jag, ändrade lite i den igår men vill ha in ett kort på mig:D

Kommentarer
ModelBea säger:

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

2011-01-14 | 11:27:37
Bloggadress: http://modelbea.blogg.se/
sarastille - jag säljer billiga designer! säger:

Hej! Nu har jag dragit en vinnare i Dagens Blogg, kika in och se efter om det var du som vann :) Om inte kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling! :) Tack för att du deltog, allt bra med dig idag? :)

2011-01-14 | 12:47:25
Bloggadress: http://saramagdalena.blogg.se/
Klara säger:

En öken? Fin headern blev jag blir alltid så inspirerad när du har ändrat om din blogg att jag bara MÅSTE göra det på min, helt knäppt vad inspiration kan styra vad man gör och när man gör det...

2011-01-14 | 17:29:21
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback