okey en ny önskelista!

alltså kan man få för mycket saker till hästen?? njaaa? har fått ett dille på shabrak nu, det finns så många fina och cooola:D jag tycker ju mycket om färger:D
och eftersom jag är mycket för att matcha, dock tycker jag om brunt! men eftersom jag har färgen rött på alpina så föröker jag nu mixa lite:D fördelen med egen sadelkammer och stall, man får ha sina saker ifred:D dessutom är jag så glad för flece täcket jag fick av mamma i julklapp:D  det fungerar utmärkt med transportskydden...

visst är det fint? och eftersom olika färger går ihop med olika hästar:D
alpina är ju palomino, vilket jag tycker de mesta färgerna går ihop med:D
skrikiga färger är fina, sen tycker jag om pastell med, men just de som syns, för det vill man ju göra:D
blått är fint med:D

Förresten så kommer nicklas(sadelmakaren) och inprovaren till mig nästa vecka(v 6) så han ska pröva in en ny sadel på pinnen:d yey äntligen kan jag rida med gott samvete sen:D MAN borde göra en utprovning till alla hästar man har, TRO mig, ni vill inte ha ryggproblem. jag vet folk som använder samma sadel till hela stallet... icke godkänt. inte efter embla, tro mig JAG har pluggat innom detta...

Kommentarer
jossan :D säger:

sv; jag älskar också att shoppa :D nej jag ska inte till göteborg :(

2011-01-30 | 20:35:13
Bloggadress: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback