morgon...

knappt, mer förmiddag faktiskt...
vaknade nio, ingen större suprice där... vaknar alltid nio. funderar på att ta bilen och handla lite, men jag vet inte om jag vågar lämna gårdsplanen... det är ju smärre halt. tror inte det är några bekymmer att ta sig härifrån, men svårare att ta sig hem, den där förbannade backen...
snöat inatt, vilket känns sådär... med tanke på att det ev ska regna i helgen:/ och nästa hela vecka... enligt yr då..

jag vet inte om jag hoppas på att det ska ändras, jag vill liksom att det blir vår. risken är att om snön försvinner nu så kommer det ett nytt häv i mars eller nått... men dte gör inget då, för då har alla snöhögar frösvunnit! jaja
inget jobb idag, vilket betyder en super lång lista på vad som ska göras....

behöver handla
behöver städa
behöver spackla väggar i köket
behöver tvätta
behöver städa hos kaninerna
behöver hämta mat till hästarna
behöver ta det lugnt :)
behöver titta på film:)
behöver göra chokladbollar:)

nån mer än jag som inte käkat chokladbollar på hundra år?? mer pärlsocker.. mums
jaja, skulle behöva göra en lång lista på vad som ska köpas och göras i köket, men jag ska sätta mig med erik och få det gjort. ska sparka honom där bak nu, jag kan inte göra allt själv:D
nää dags att ta tag i morgonen, frukost och sedan slänga in en tvätt. sedan ska jag nog gå ut och städa hos kaninerna... ska ringa martin med och fjäska lite med honom om han kanske inte kan köra hem en bal hit. vore ju hur super snällt som hellst, men förstår ochså om ahn inte kan, det är nog lite att göra hos honom:D
eftersom det är såpass halt så tror inte jag att det går att komma fram med en bal på släp... omöjligt skulle jag tippa på.

handla me ja,, suck! det är den 12? och jag har sååå lite pengar att jag knappt kan fatta det. tänk om jag inte haft den där betongräkningen.. då skulle jag vart rik:D men men nästa månad blir nog lite bättre.
oja dags med morgonen var det ja. så jag önskar er en god fortsättning på dagen:D

Kommentarer
Klara säger:

Sånt är livet ibland. Det var tusen år sedan jag åt chokladbollar det är ju katastrofalt nästan haha^^

2011-01-12 | 16:46:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
sarastille - jag säljer billiga designer! säger:

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 | 11:26:53
Bloggadress: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback