lost in the darkness

jag är så trött, helt klart kan jag kalla mig en bitterfitta, humöret sprang ut genom dörren för drygt tio min sen.. så därför sitter jag vid datorn för jag har fasiken ingen lust att vara låtsas glad... nope det är slut på det.

idag har jag vart hos mina föräldrar och hälsat på, skulle ridit piaff men jag hann inte det, tog en barbacka tur utan träns i hagen på simson, det var mysigt. sedan red jag alpina en liten stund med mammas cowboysadel, det var sådär om jag får säga det, dels tycker jag inte om cowboysadlar och dels var stiglädrena för långa så det var inte bekvämt.. men men med lite träning kanske?

sedan kom min kusin lina på besök, vi gick en jobbig runda med hundarna, vad jag minns var den absolut INTE så jobbig när man rider den:D men som sagt det var ju lite snö med...
sedan tappade jag min telefon och hittade den:D sedan kikade vi på kalle och choklad fabriken... den är allt bra härlig:)

nää nu ska jag snart dusha och krypa ned i sängen och vara förbannad tills imorgon typ...

Kommentarer
Nathalie säger:

Det är ok att vara arg utan att vara en bitterfitta, tycker att du kallar dig själv för det på tok för ofta!

2011-01-02 | 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback