kvällen,

har en del filmer jag vill dra igenom igen, känns tomt utan nathalie som är i Nz igen, men hon kommer hem till min födelsedag, yey.. har bett henne kika på ett smycke, ni vet det smycket som  aragon får utan arwen(vad nu hon heter) han får ett smycke som heter evenstar.. (nått sånt) jag har bett henne kika efter det, för nz innehåller MYCKET av inspelningsplatserna i filmen så det borde finnas nån butik right? men jag har inte fått nått svar än så kanske får jag köpa det här i sverige, det finns om ni undrar men nja det hade varit roligare att köpa de från nya zeeland:D

det är såå fint:D jaja jag ska säkert nana snart så jag har ställt in detta på tidsinställt. så jag säger god natt till er alla:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Har inte last om det an men sjalvfallet kan jag kika efter evenstar-halsbandet. Och jag skulle vilja pasta att HELA filmen spelades in har!

2011-02-01 | 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback