kings and...

en jobbdag avklarad och en återstår, dock inte såå sugen ¨på att jobba imorgon men nja det är ju så ibland:D ska iallafall köpa bubbel som debbie fick mig att minnas i helgen, gött va de iallfall:D

imorgon ska lillebror jobba ochså så då kanske det känns som om man kommer frammåt:D jaja
vet inte riktigt vad jag ska skriva med, imorgon ska jag äta gott och dricka lite grand införe en trevlig tjejmiddag med nathalie och Johanna, nathalie åker nämligen till Nz på torsdag, igen... grr men hon är inte borta så länge och förhoppningsvis när du kommer hem så har det lugnat sig lite med alla måsten här hemma, typ köket:D haha

nää jag ska skriva lite nu så jag önskar er alla en god natt, och kör försiktigt ni alla där ute. det är halt!
lägger in en ganska lugn och fin låt:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Skall bli helnajs! Fast mina nerver har gjort mig kroniskt illamående så vi får se om jag kan njuta av maten - får väl supa dem under bordet först så de inte vet vad de håller på med så skall det nog gå! :-P

2011-01-24 | 21:17:44
Klara säger:

Roligt med tjejmiddag :D Hoppas ni får det riktig sköjj :D

2011-01-25 | 08:03:05
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback