jaha?

ska ut och kika till djuren lite, fem minus var det nu såg jag, lite skillnad på 14 som de var imorse, brr
ska kika upp vädret sen men jag diggar när det är under 10 faktsikt. så det får sluta ramla nedåt..

5 minus går bra, på vintern:D
jaha, ska snart till debbie igen och vi ska hämta lite mat till hästarna och käpa pizza, så det blir att fodra oss och hästarna idag, gött e de!

dagens tipps är att ni tar en smögås och brer på ett tjockt lager med jordnötsmör. sedan tar ni ett tunt lager med drottningsylt eller hallon björnbär. mumsigt värre:D typ de jag levt på dessa två dagar, nyttigt? nope men gott:D
imorgon kommer min kusin och hälsar på, så det blir en ridtur! yey men jag tror jag tar danne denna gången. piaff har liksom fått sin del av mig idag, och frågan är om min rygg pallar henne imorgon? men man vet aldrig, kasnke ångrar jag mig. Annars blir de danne,vilket går mycket bra det med:D

Kommentarer
Klara säger:

Du gör rätt i att ta Danne idag så att kroppen får vila lite från luftfärder i de blå ;D Ska bli jättekul :D

2011-01-22 | 08:14:39
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback