i want you to want me..

fredag gott folk, fast utan den där fredagskänslan, dock lite för jag får ju ha erik i hela två dagar. yey
ska jobba på måndag, en dag än så länge så juppie:D vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska ringa debban och höra om hon vill rida idag, ska ta piaff. hoppas på att det är mindre halt hemma hos mamma och pappa, det var förskräckligt halt här hemma igår när jag red alpina, fick leda henne två hundra meter innan jag vågade hoppa upp. och då hade jag nästan ramlat en 10 gånger på den vägen, alpina gled inte någonting? hmm jag vet att hon har broddar men dom brukar halka ändå? men nope inte alpina, önskar jag var lika fotsäker som hon. suck

men vi får se, ska ringa debbie som sagt, se om hon vill med på en tur, annars får jag bråka dessto med med piaff då hon inte vill gå av gårdsplanen, men nja det går nog med lite övertygelse. man får inte ha så mycket kläder baar för hon är ju som hon är och man vill gärna vara så smidig som möjligt.

ska se om det kan bli lite kort på henne och mig, har ju inga och det vorde roligt att ha det. men vi får se.

men jag säger shao så länge och ha en fortsatt god morgon:D

Kommentarer
Nathalie säger:

nu är dagens blogg tävling igång igen:D anmäl dig gärna:D länk: http://liborius.blogg.se/2011/january/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment

utser en vinnare lördag morgon:D

2011-01-21 | 10:49:05
Bloggadress: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback