i find you...

morgon alla läsare, idag är det halvmulen men jag tror på en solig dag som gårdagen bjöd på. har vart ute och kollat till djuren, och gått en stund med hundarna, dom var dock inte så sugna på det för affe vände och gick hem igen. dumma hund.

vaknade 9, det är som ett magiskt klockslag för mig för jag  vaknar alltid kl 9 när jag sover själv. knepigt!
jaja, ska snart äta frukost och sedan ska jag göra ett schema på vad jag ska göra idag,
-diska kaninmatskålar
- städa i källaren,
- plocka undan i köket,
- spackla lite till tror jag, vill ju bli färdig nån gång.

okey detta är väll vad jag kan skriva hittills, ska se om jag och mamma åker in till borås med och ska byta ett träns. sedan ska jag handla ett nytt:D

ska se med om man kanske får tummen ur och köpa ett täcke, men som sagt det blir ju billigare. tror jag köpte täcket till embla förra året i januari eller februari. och då var det 20% av dom, och det gör ganska mycket. eftersom täcket kostar 599kr så blir det ca 480kr? right? så en hundra lapp är ju alltid en hundra lapp..


men man får se, det är liksom roligare med ett nytt täcke.. men men funderar även på att köpa en sko som heter arctic jodphur

dom är liksom vinterfodrade, och ska vara sköna. men det tåls att testas för man vet hur det är, alla skor som sitter trångt på foten är ochså kalla, det måste vara lite luft.
nää nu ska jag äta gröt tror jag.


Bilderna tagna från Hööks.se

Kommentarer
Klara säger:

Dom kängorna jag har är jättebra med tjockstrumpa i fast dom finns på My One :) Hoppas du hittar något!



Kramis <3

2011-01-03 | 13:11:28
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback