i find you...

jaha? har sorterat 60000 kort nu i två dagar, har krämpor på ställen man inte kunde få det... suck min tumme lider av en slags förslitning av gummibanden som jag snurrade kring korten, och mina fingar har fullt men skärsår.... men jag överlever, jo jag tror det...

idag var jag på hööks, inhandlade godis och ett täckte, såååklart var det täcker jag ÄNTLIGEN bestämt mig för slut, så jag köpte ett likdant som jag redan har, pluss en påse hästgodis, vilket var mer än uppskattad, alpina bet nästan av mig fingret när hon fick den första:D lol och hon som redan var naffsig:D

ska lägga in lite kort nu:D det var ett tagsedan jag lade in EGNA kort:D

Sigges öron:D

Gustav ligger på min mage i sängen:D guuuuussss

Gussen poosar:D


Sista bilen är jag som åker skriskor....(stavas de så?+) hursom så kan ni tro att det är halt nu, har bekräftat IDAG att det går att åka skriskor på vägen här, jäklar va de gick:D men va trött man blev i benen:D huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback