hej hopp

lördag för er som inte visste det, och vad gör man? nada
erik är förkyld och ligger framför tvn och jag har pulat hela morgonen och små städat. ska börja laga mat och det kommer bli strömming med potatismos och en god sallad. det låter inte helt fel va? så jag ska gå och förbereda för strömmingen. man blir såå kladdig om fingrarna med jag ska föröska lista ut hur man ska undvika det, typ med grillklämman? ingen dum idee:D så slipper jag grisa ned mina fingrar... och lukta fisk:D

ska åka in och köpa biljetterna till showen nu i veckan tänkte jag, alltså till borås ridhus. göteborgsshowen är allting redan biljetterna inhandlade..
så det blir ju bara pengaran som går åt på mässan(bara) hehe
nää jag får nog hålla i mina pengar lite, risken är nämligen den att det inte blir så mycket pengar i februari.. huhu
jaja nää maten kallar, så ha en fortsatt bra lördag

Kommentarer
Klara säger:

Det låter toppen, strömming och potatis är riktigt gött :D Jadå jag överlever ;D

2011-01-29 | 14:06:18
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback