heeejjj

nån som kikat upp grand prixen på borås ridhus nu i februari, jag funderar att gå på showen, den kostar hundra femtio.  ja menar det kan vara lite roligt att kika på de riddare som kommer och ja en del annat, bland annat en klinic med dressyr. jaja klicka HÄR!
ni kan ju gå in och kika, jag tror det kan bli roligt. har nog varit på det innan för längesedan men iår blir det nog något som sticker ut lite. hehe

igår hade jag mys med nathalie, hittade du nått typsnitt? hehe tittade på två filmer
Penelope och 10 orsaker att hata dig. båda helt okey, dock hade jag sett penelope innan men den var lika mysig som den brukar vara, 10 orsaker var ögon godis, heath ledger är het! eller var het. han tog ju sitt liv tuvärr, han var en duktig skådespelare.

jaha? kvällen igår avnjöts av mintpäron, mummigt... Torsdag idag, vilket INTE betyder ett skit igentligen. ska ringa jobbet sen och höra mig för lite om hur det ser ut.
ska även städa ute i hallen, damsuga och skura golven står på shemat med. usha. fast jag kom på att rengöringsmedlet är slut. damn!







Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan säger:

SV: Tack så jättemycket :)

2011-01-20 | 11:01:34
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Klara säger:

Yes maybe, but I don`t know really if I agree. Okey it`s sounds crazy :D

2011-01-20 | 14:24:06
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha - damn you - du skulle aldrig dragit in mig i den här header grejen - satt hur länge som helst igår och bara tittade på typsnitt och bilder! :-P

fast iofs har jag ju inget bättre för mig! :-D

2011-01-20 | 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback