heeej:D

köpte en ursnygg jacka idag:D en sån jag alltid velat ha! och billig va den med:D yey

handlade ochså ett par skor, ett par pealing handskar ett par handvärmare och en skräpkorg, slutnota med JACKA..
275kr:D de ni!

såå bye så länge:D nu är jag lite lycklig:D
fick dessutom hem mina underbara sänglakan idag, urfina är dom:D

fick guidning av syrran med:D så nu är man lite uppdaterad på hennes händelser... och vad kan man mer än att säga att man är glad att man inte är i hennes skor, men man väljer sitt umgänge. herregud.
men jag antar att de löser sig.

Kommentarer
Klara säger:

Vad för jacka? Kul at du hittade nåt :D

2011-01-29 | 06:52:14
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback