fredag,

vaknade för en halvtimmasedan vilket är typ en hel timma för tidigt för mig igentligen, är lite små förkyld idag, halsen skaver lite och näsan rinner. men jag brukar inte bli förkyldare än så här! så jag hoppas att med lite älgfile och tzatziki ikväll så kurerar man de mesta..

menyn kommer se ut så här än så länge

förrätt
Annelies toast skagen med vitlök och rom.

varmrätt
älgfile på bädd av criss cross potatis och tzatziki.

efterrätt
har inte riktigt listat ut nån än, får se vad jag kommer på.

som exklusivt dricka till detta blir det Asti cinsano och cola med citron

hade ni velat komma? hihi skulle bjudit debbie och martin men eftersom deras små hade ev fått magsjuka så är jag inte så intresserad av att ha hit dom(inget illa ment) dessutom så är erik sjuk så han orkar inte ta emot gäster.

så detta ska jag planera idag, ska ta upp filen, det är alltid spännande med file för den blir ofta inte bra när jag gör den. hmm
hursom så kanske det blir en lite tripp till svenljunga idag, dumt jag vet men jag ska ha bubbelvinet och kanske de sista ingredienserna till efterätten. om det blir som jag tänkt blir det fruktspett med chokladsås. men jag får se.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback