fredag, fast torsdag

jag hatar att jobba vissa dagar i veckan, man liksom blir helt knäpp på hur veckordagran slänger om sig, men men

fredag känns det som, eftersom jag fått handlat en massa och efter nogrann kalkyl blev det inte så dyrt! skönt. basvaror är oförskämt dyra, tvättmedel, shampoo balsam, diskmaskin tabletter, ja allt sånt som man inte handlar så ofta! uchsa,,

jaha? men det är skönt de e avklarat!, behöver inhandla en almenacka, köpte ju en på bokaffären i knalleland vid eko där ni vet, men den niten gör jag inte igen. gav kanske 50 kr för den där, åkte till gekås nån vecka senare och hittade samma för 10kr! nit!

så det blir fasiken på gekås, men jag vet inte när man ska orka åka ned... suck

erik är förkyld ochså, stackaren. han som ska på kurs imorgon, har tryckt i honom apelsin och te, får hoppas de hjälper. imorgon ska jag ge han vitlök. ska nämligen bjuda på mat tänkte jag.. få se om det blir av bara. hihi

puss på er alla

Kommentarer
Klara säger:

Stackarn hoppas han kryar på sig! Gekås brukar ha rätt bra priser på det mesta speciellt de basvaror du nämnde :D

2011-01-27 | 20:27:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback