forgive...

wasupp? morgonen började med att jag trodde det knackade, hur weird var det igentligen? men dte var ingen som knackade och till min förvåning var klockan 9:D nej jag var inte så förvånad faktiskt. kom upp och såg att eriks bil stog kvar så han har såklart tagit min:D men det gör ju inget. bara han lämnade nycklarna till sin? hmm

hursom så har det kommit snö, så det ska väll ut och plogas snart, funderar ävern på att ta vägen bort, så det är lättare att gå där med hundrana:D ska snart äta frukost när jag vaknat lite till, ska ut och se till djuren med...
känner mig dock trött fortfarande vilket inte år såå vanligt, jag brukar vara utvilad kl 9. men men

jag hoppas ni får en bra dag iallafall, min är ju sådär för jag jobbar inte.


Kommentarer
Klara säger:

Har du fått igång bilen nu? Jadu ser fram emot äventyren med Heike :D

2011-01-04 | 11:20:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Inget jobb säger du!? Kom till mig istället då! Miss you babe!

2011-01-04 | 11:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback