flygtur

jo det är sant, jag tog Air Piaff på en flygtur idag, eller nja en ridtur, fast ibland undrar man om det verkligen är en häst och inte ett flygplan, hursom så ramlade jag av nästan direkt när jag kom upp, Piaff har en ful vana att Bocka precis när man satt sig, och mycket riktigt, jihaaaooow tänkte jag och ramlade av gämte henne. men upp igen, fast med denna gång hjälp av mamma. hursom så kom jag runt rundan med debbie och hennes fina silje.  dock kan jag ju gå över skadorna här hemma nu, huden har spruckit lite mellan  tummen och pekfingret, så det ska tvättas och sedan har jag en klämblåsa på pekfingret? antagligen fick jag det när jag rmalade av, landade på sidan(låret) och ska kika efter om jag kommer inta en vacker lila färg kasnke? jaja det är så ibland och imorgon ska jag vara mer inställd på att det ska gå, om jag kommer ut imorgon för det var satan va halt det är ÖVERALLT!
jobbigt att sitta och spänna sig för man tror hästen ska ramla, likaså jobbigt för hästen som defentivt inte kan ta ett riktigt steg. stackare

kanske ska man testa nån av debbies hästar, hade kanske varit mysigt!
nää nu ska jag strax laga mat, ska som sagt göra en skadeundersökning och utvärdera skadorna, man känner inte så mycket när det väll händer men ryggen lär ju kännas vid för jag känner lite redan nu. grr

men jag säger ha en fortsatt trevlig dag så länge, ut och gå i det underbara vädret vettja:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Men lila är det nya modet för i år när det gäller hudfärger vet du väl!? ;-)

2011-01-21 | 14:27:31
Klara säger:

Fy fasen Anneli.



1. Det är ishalka .

2. Du rider en (galen) flyghäst

3. Har du inte lärt dig att det gör ont att slå sig?

Galenpanna ;D Bra att du klarade dig utan några värre skador i alla fall :D

2011-01-21 | 15:13:35
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback