det är den 15 :D

vet ni vad de betyder? jo det betyder 15 dagar utan nagelbitande, jo det stämmer, jag har slutat och det känns skönt. och jag är riktigt tetig med naglarna. som ni kanske alla vet så klämde jag min tumme innan jul, den var så där lila och fin(not) men hursom så gick det gål i nageln igår, och fasiken tänkte jag... men jag fixade det och är jäkligt stolt över mig själv, synd det inte finns före och efter bilder. är nämligen så att jag har ju grejat en del med naglar i mina dagar, tro det eller ej men så är det. och jag mindes att jag hade lite nagelgele över. så jag rensade (hålet) och så lade jag i gele och nu ser nageln hel ut. ingen kan ana att det är ett hål i nageln. så nu är den hård tills nageln vuxit ut helt. så stolt.. ju finare naglarna är dessto räddare om dom är man ju...

funderar på sängen tidigt idag, dels är jag små trött och dels vill jag att allt ska flyta på, den här dagen har varit sååå seg! vet inte varför. har städat ocsså men det har inte hjälp. kikat på She´s all that... en del kända skådespelare med i den fick se kända ansikten som Sara michelle geller(stavas det så) hon spelar ju buffy i buffy och vampyrerna.. och så fick man se anna paquinn(stavas de så?) spelar hursom sookie i True blood... såå två vampyr kollegor... kuligt! jaja
ganska förutsägbar men fin film:D

jaha? nää som sagt sängen antagligen... liksom ingen ork idag...

Kommentarer
Klara säger:

Sov gott <33

2011-01-15 | 22:56:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback